duminică, 28 februarie 2010

Cum mi-am petrecut sfarsitul lunii

PETA a numit-o pe Ellen Degeneres woman of the year, iar pe mine prietena mea m-a carat azi la muzica clasica. Nu, nu era Frantz Ferdinand, era unul Chopin. Nu a fost chiar atat de rau pe cum credeam. In fact I had a really good time. People stared at us. Poate pentru ca eu eram la cravata si ea in fusta si credeau ca si-au dat seama cine e barbatul in casa la lesbienele astea doua.
M-am convins inca o data ca barbatii sunt naspa, dupa ce am fost azi la o prietena, iar sotul ei care a inselat-o si cu care nu mai sta de cateva luni s-a purtat ca un bou nesimtit gen: "Femeie, unde-i mancarea".
In alta ordine de idei, pisicul nostru nu vrea sa inteleaga ce ii spun. Pentru ca se tine numai de prostii, iar lui Daniel Radcliffe, chiar daca e str8 ii pasa de persoanele gay care se sinucid. Crestinii sa se linisteasca, nu, nu se bucura ca se sinucid, dimpotriva ar vrea sa se sinucida cat mai putini sau deloc.

Niciun comentariu: