vineri, 1 ianuarie 2010

Ce-mi doresc in 2010



M-am trezit azi cu o mahmureala crunta. Am prins doar cateva ore de somn printre miorlaturile pisicului si ur(l)alele tancilor cu sorcova, care bateau la usa si sunau la interfon din juma' in juma' de ora.
Intr-un final pe la amiaza m-am ridicat fara chef din pat ca sa merg in noul an la vechea mea baie. Dupa ce m-am trezit si am revizuit toate momentele jenante de asta noapte, am realizat ca am uitat sa imi pun o dorinta la 00:00. M-am tot gandit toata ziua la ce mi-as dori in acest an.
Imi doresc sa fac parte dintr-o lume mai buna. Imi doresc sa am numai prieteni adevarati, care stiu sa fie langa mine cand am si eu nevoie de ei. Imi doresc ca familia mea sa ma sprijine in toate deciziile mele. Mi-ar placea o casa a mea unde nu trebuie sa platesc chirie.
Prea multe dorinte pentru un an de criza.

Cred ca cel mai mult, pana la urma, mi-ar fi placut sa ma trezesc si eu noua, mai buna in acest an. O persoana careia nimeni sa nu ii poata reprosa vreodata ceva.

3 comentarii:

kenno spunea...

Pai sa-ti aduca 2010 ce iti doresti. La multi ani!

AllGay spunea...

Mersi mult si tie la fel

Anonim spunea...

nu stiu daca eu sunt mai noua sau buna, dar anul asta e mai bun pentru ca m-am trezit langa tine.