marți, 17 noiembrie 2009

Homofobia nu exista



Mi-am facut un obicei, unul psrost se pare, de a citi si a comenta tot felul de articole pe blogurile crestinilor homofobi. De curand am gasit un articol despre inexistenta homofobiei. Se pare ca noi, gay-ii ne-am trezit intr-o zi si am hotarat sa inventam ceva pentru ai stresa pe crestini. Am facut un brainstorming si dupa multe cafele si tigari cineva a venit cu ideia: Hei, ce ziceti de homofobie?
In realitate ea, homofobia, nu exista e doar o inventie a noastra. E adevarat ca ne sunt lezate unele drepturi cum ar fi casatoria, adoptia, putem fi concediati, mai mult sau mai putin oficial, pe motiv ca suntem gay, vecinii prefera sa aiba niste manelari sau drogati in locul nostru, dar se pare ca astea nu fac parte din homofobie. E altceva, pentru ca homofobia nu exista.
Deci trebuie sa inventam altceva pentru ca, dragi gay, am fost desconspirati, homofobia nu mai tine.

Niciun comentariu: