sâmbătă, 7 noiembrie 2009

*******************

Uneori mi-ar placea sa traiesc intr-o lume in care lucrurile extraordinare, minunate sunt posibile. In care poti sa intri la metrou si sa descoperi un al oras cu alti oameni de care nu aveai habar, iar vecinul tau sa fie un semizeu sau supererou.

Mi-ar placea sa traiesc intr-o lume in care sa nu existe oameni care sa creada ca pedeapsa capitala poate scadea rata criminalitatii, doar pentru ca asa a citi pe situl prodeath. Mi-ar placea ca politicienii sa nu ne mai minta ca pe niste copii naivi sau noi sa incetam sa-i mai credem.

Mi-ar placea sa cred ca dragostea e atunci cand vezi artificii si auzi muzica, dar de cele mai multe ori e doar zambetul ei care te mentine pe lina de plutire si asta e frumos si cred ca suficient.

Imi place sa cred ca parintii mei ma accepta asa gay cum sunt, si mi se naruie tot cand mama imi mai spune uneori ca i-ar fi placut sa nu fiu asa.

Imi pace sa cred ca pot schimba lumea, dar de cele mai multe ori realizez ca sunt mult prea multe chestii de schimbat pentru un singur om.

Mi-i greu sa recunosc asta dar the world is a shitty place, iar Dumnezeu e un tip mic si gras, cel putin according to my dream, si O**a danseaza foarte bine tango.

Un comentariu:

Dagna spunea...

si mie :) oare cui nu ? hai sa facem ceva ! si nu e o chemare entuziasta ..e doar o rugaminte!