miercuri, 11 noiembrie 2009

I see gay people




Se spune ca dupa ce iti faci coming out-ul, dupa ce realizezi ca esti gay, toti din jurul tau ti se par gay la randul lor. Faza ar trebui sa tina cam 6 luni sau mai putin, asta din cate am inteles eu. Se pare ca mie nu mi-a trecut nici dupa 3 ani.

I see gay people everywhere.

Mi se pare normal sa ma intreb daca M*r* si Gerogiana nu fac parte din acei 20% de romani homosexuali anuntati de Basescu.

Nu ar fi mishto sa se inventeze o potiune, ceva care sa te poata transforma in gay, fara posibilitatea unui antidot? Vai, ce mi-ar placea sa ii fac gay pe toti nebunii care se bat cu Biblia in piept la TV.

Sau cum ar fi sa traim intr-o lume in care majoritatea populatiei este gay, iar minoritatea sunt str8. Oare am face tabere de de-hetero-sexualizare? Oare nu le-am permite sa se casatoreasca? Sa faca copii? Ce le-am face, i-am steriliza?

Ma gandesc daca noi, comunitatea LGBT din Romania, avem suficienta putere ca sa facem manifestatii ca in America. Nu cred ca suntem indiferenti ca si gay, doar mai speriati. Acum e adevarat ca americanii nu arunca cu oua in participantii de la parada gay, dar se mai intampla ca sa vina cate un pusti cu pistolu' lu' taica-su' la scoala si sa ii zboare creierii colegului de banca doar pentru ca e gay.

Well intre timp, eu continui sa ma joc cu gaydar-ul meu, incercand sa imi dau seama daca fata cu care am vrajit ieri in metrou poate fi les. Hm... my gay senses are tingling.

5 comentarii:

Dagna spunea...

la mine ar fi cam invers ..!Nu-i vad in jurul meu si eu sunt singura ciudata care .. si nici macar nu sunt ..!sau .. "Unde sunt ? Unde sunt ? Urasc orasul asta !" :))

AllGay spunea...

well, there are certain clues... :p

ana-maria spunea...

in metrou eu vad destul de multe tipe les. o fi plictiseala, dar nu cred ca ma insel. dar neah, nu vad sensul. de vina sunt scaunele alea care sunt puse fata in fata si lipsa peisajului. asa ca stai si te holbezi la om. cand se holbeaza cineva la tine e mai naspa :D

AllGay spunea...

da, dar cel putin nu incerci sa ii convingi sa sunt gay. :p

altemps spunea...

Este super faina poza! Si mesajul, cred ca ar baga in sperieti cativa parinti.
Si eu vat tipe gay peste tot. Si sunt dezamagita cand le vad de mana cu tipi: "mai sa fie, si asta neaga ceea ce este :)".