vineri, 14 mai 2010

AC/DC instrumentul Satanei

Am primit un email de la organizatia studenteasca Fitzuica. Nu necesita nici un comentariu. Va las sa va delectati:

Dragi frati si surori in luna mai se doreste sa fie un concert rock demonic in Bucuresti cu cei de la ACDC care au atras deja zeci de mii de tineri din toata tara.Concertul o sa fie in aer liber in piata constitutiei. Deja multi frati si surori vom posti pe 16 mai (duminica) ca acest eveniment sa fie anulat.E o alarma serioasa pt ca aceasta formatie este cu adevarat satanica ACDC (Anti Christ Dead to Christ).Ne rugam si pt ploaie torentiala in acele zile sau ca Domnul sa intervina si in alte modalitati pt anularea concertului.
Numele albumele lor sunt cât se poate de concludente despre mesajul lor cãtre tinerii nostri :
hell ring(clopotul iadului); highway to hell (autostrada spre iad); back in black (inapoi in intuneric).. etc.
Doamne iartã-i !

6 comentarii:

fridaywins spunea...

haha vad ca ai comentat pa globu meu articolul despre satanistii de la ACDC; frate nu eu l-am scris ci l-am preluat de pe globul "tomisthecat", pt ca mi s-a parut foarte tare, efectiv m-am pisat pa mine de ris, oricum trebuia sa te prinzi pt ca am pus si link ce dracu

AllGay spunea...

Sorry, l-am citit la 4 dimineata.

AllGay spunea...

Nu a plouat. Poate crestinii s-au rugat prea putin. :)

Anonim spunea...

Ana,

Fitzuica nu a redactat si nu a trimis un astfel de email. Poate tu l-ai primit de la cineva care activeaza la Fitzuica, dar asta nu inseamna ca organizatia l-a trimis. Te rog sa editezi dezinformarea.

AllGay spunea...

No way, am primit emailul de pe grupul yahoo Fitzuica. Acum daca ati comis-o macar asumati-va raspunderea. Asta e.

Madalina-Claudia Murarescu spunea...

hihi, acdc vine de la after christ devil comes, mai pocaitilor. NOT!
lasa sa posteasca ca poate fac inanitie si nu mai au vlaga se na mai sacaie.
btw, am cunoscut niste pocaite foarte tari. veneau in fiecare saptamana la mine la ceai si incercam sa le vorbesc despre steven hawkins si ayn rand. n-au mai venit de vreo luna, nu stiu de ce. dar aveau si unele idei dragute pentru 1400. cred ca daca le ziceam de wicca ma ardeau pe rug.