duminică, 9 mai 2010

I am who I am



Suntem diferiti. Fiecare dintre noi. Blonzi, bruneti, cu ochii albastri, caprui sau verzi. Eu ii am verzi. Dimineata imi place sa beau o cafea tare si daca se poate sa o tin asa toata ziua. In autobus, metrou sau pur si simplu pe strada vad oameni. Sunt altfel decat mine. Unii asculta muzica la telefon, muzica pe care eu o gasesc neinteresanta. Altii citesc ziare sau carti pe care eu nu le-as citi niciodata. Mie imi place Neil Gaiman, pacat ca nu poate scrie cu viteza citirii mele. Am cateva culori preferate: mov, albastru deschis si verde. Am multi prieteni. Irina e rusoaica, Ioana e cercetas si scenarista, Vlad e visator, Gabi manager cultural, Zamfira e fotograf, Mara e de treaba, I* e plina de optimism si scrie extraordinar...
Am avut multi altii, care au disparut. Pentru care am incetat sa fiu prietena odata ce au aflat ca sunt altfel decat ei. Prima persoana fata de care mi-am facut coming-out-tul a fost Alina. Atunci prietena mea cea mai buna. "Nu mai vorbesc cu tine" - mi-a spus, dar mi-a mai vorbit de cateva ori de atunci. A vrut sa imi spuna cat de gresita sunt si ca daca vreau cu adevarat pot sa redevin normala.
Am ochii verzi, 26 de ani, 168 cm, 48kg, imi plac filmele, in special SF-urile, zambesc mult si imi place sa visez cu ochii deschisi, iubesc cu toata inima o femeie extraordinara.
Sunt alfel, dar nu sunt ciudata sau gresita.

4 comentarii:

AllGay spunea...

Am corectat mersi. Asta e, ma simt batrana.

AllGay spunea...

Cool, articolul asta mi-a adus un iPod :)

Anonim spunea...

ce inseamna gresit pt tine? cred ca important este iubirea indiferent pentru cine sau cui i-o acordam.daca cel ce o primeste nu stie sa o aprecieze pierderea este a lui.

AllGay spunea...

Da e adevarat. Dar multi oameni vad iubirea ca fiind posibila si corecta numai intre unele persoane. De exemplu heterosexualii.