vineri, 8 mai 2009

Crestini vs Gay

Nici nu a inceput bine festivalul Lesby ca s-a si declanshat furtuna homofoba. Rezultatul - Marsul Tacerii. Ma intreb ce crede ca rezolva deputatul Mircea Giurgiu cu acest mars al tacerii, pentru ca e forte clar pentru toata lumea ce urmareste, voturile crestinilor conservatori, care usnt dealtfel foarte multi in Cluj. Si apoi care ar putea fi influenta asupra copiilor lor faptul ca miei imi place sa sarut fete? Asta in mod cert nu o sa ii faca gay. Nici expunerea mea publica. Imi aduc aminte cand eram cam pe la 10-12 ani si mergem in parc sa vedem cupluri de heterosexuali tragandusi-o prin boscheti. Trebuie apreciata expunerea mea la afectiunea cuplurilor heterosexuala si totusi sunt lesbiana. Mi-ar placea sa cred ca am sa ma trezesc intr-o dimineatza intr-o lume noua, mai buna. Pana atunci insa stiu ca trebuie sa luptam pentru ea.

Niciun comentariu: