vineri, 8 mai 2009

Gay crestin. E posibil?



Am ezitat mult timp sa scriu pe aceasta tema, dar cred ca acum ar fi momentul sa iau atitudine. Daca goog-aliti aceasta combinatie de cuvinte (GAY CRESTIN) numaidecat o sa dati de blogul unui roman mutat in UK. El sustine ca e total imposibil sa fii cresti si gay, ca trebuie sa alegi. De parca poti sa iti alegi culoarea ochilor, sau alte chestii genetice. Baiatul asta afirma pe blogul sau ca NU este gay. Puteti sa intrati si voi, macar asa de amuzament: http://adevar.wordpress.com/2007/04/22/da-sunt-crestin-gay/ Totusi asta il face competent in a judeca si a da verdicte. Nu ma intrebati cum si de ce. Am intrat de cateva ori pe blog. Am lasat comenturi. Am pus intrebari. De cele mai multe ori mi s-a raspuns asa fuserit. Asa ca am hotarat sa prezint aici o alta perspectiva. Una cu care multi nu sunt familiari. Primul verset ce o sa fie bagat la inaintare de crestini ca sa te convinga ca trebuie sa te schimbi, ca e gresit sa fii gay este din Levitic, Vechiul Testament, care spune ca e pacat in ochii lui Dumnezeu ca un barbat sa se culce cu altul, sau o femeie cu alta. Versetul e clar, mi se spune. Scrie negru pe alb. E pacat! Totusi, tot negru pe alb si tot in Levitic scrie ca e pacat sa manaci carne de iepure, porc, sa iesi in public in timplu ciclului mentrual, sa atingi un om handicapat. Cu toate astea, afara de versetul ce se refera la homosexualitate, nimic nu mai e relevant in cultura noastra. Nu-i asa ca e cel putin ciudat? Daca vii cu argumentul asta, atunci imediat ti se spune ca Pavel, in Noul Testament, a spus aproximativ acelas lucru. Sodomitii comit un pacat. Ceea ce nu stiu acesti, sa le zicem crestini, e ca termenul de sodomiti ia sensul de homosexual doar cateva secole mai tarziu, si ca in acel context cultural insemna inchinatori la idoli. Un alt argument este distrugerea Sodomei si a Gomorei. Din cauza pacatului homosexualitatii, spun ei. Ei bine, cand s-a rugat Avram de Dumnezeu sa crute orasele a spus: "Domne, daca gasesc 10 oameni neprihaniti, cruta orasele" Deci fiti atenti nu era: "daca gasesc 10 oameni heterosexuali" Eu cred ca Dumnezeu m-a creat asa, gay, lesby, whatever... Daca homosexualitatea e o alegere, deci e o chestie pur umana. Animalele nu au ratiune, nu pot alege intre bine si rau, ele nu comit pacat, deci nu ar trebuie sa existe animale gay. Ei bine sunt. O cunostinta mi-a spus ca e adevarat ca Dumnezeu m-a facut gay, dar El vrea sa ma schimb. Si daca Dumnezeu nu m-ar fi vrut gay atunci de ce m-a creat asa de la bun inceput? Cred ca e mult de discutat pe tema asta si sincer nu am cum si nu am vrut sa o epuizez acum. Dar stiu cat de important este pentru multe persoane gay sa stie ca Dumnezeu ii iubeste. Iubita mea crede ca Dumnezeu nu o mai iubeste doar pentru ca ea s-a indragostit de mine, si nu de un barbat. Ma doare asa de mult sa vad ca se pedepseste incercand sa isi demonstreze ei si Lui Dumnezeu ca nu merita dragostea Lui. Dumnezeu te-a creat exact asa cum esti si te iubeste exact asa cum esti."Tu mi-ai tesut rarunchii, Tu m-ai intocmit in pantecele mamei mele. Te laud ca sunt o faptura asa de minunata"

Un comentariu:

Anonim spunea...

Am citi cu atentie totate cele expuse de tine. As vrea sa stii ca am si eu aceleasi simturi, si din nefericire sun homosexual.
Sunt crestin si sunt lider de tineret... timp de 8 ani caut raspunsuri la multe intrebari. Mai des de ce?
In ultimile saptamin am cazut intr-o depresie totala. Dar din cauza unor oblicatii fata de biserica atrebuit sa imbrac o masca si sa ma fac bine. In ultimile zile dupa ce am terminat serviucl divin de duminica, m-am simpti bolnav si atrebuit sa stau acasa. In aceste citeva zile am gasit multe raspunsuri ... si pot sa te adeveresc ca a fi gay este o alegere. Noua ne pare ca am fost si vom fi mereu asa, dar aceasta s-a intimplat cu timpul. Si din cele studiate, citite am inteles ca daca am ajuns la aceasta virsa de 22 si ma m-ai simpt gay inseamna ca in viata mea nu a fost nimeni care sa ma ajute si sa-mi arate multe raspunsuri.
Trebuie sa te adincesti in trecutul tau si sa-ti amintesti ce factori puteau sa te convinga de acest fapt.
Poate ai avut vre-o trauma psihica in copilarie. Legate de fete sau baieti.
Sau poate atentia din partea parintilor nu a fost la nivel sau chiar deloc. Sunt toate din trectu ce ne fac slabi in fata vietii ...
Daca ai ajuns sa fii gay si nu e dorinta ta cauta calea de a iesi din aceste tentatii.
http://www.homosexualitate.ro/planpersonal.html
sper ca nu te superi ca am lasat comentariul