miercuri, 20 mai 2009

Familii gay = Familii Normale

Mai sunt doar cateva zile pana la marsul diversitatii, iar eu am primit deja cateva emailuri care ma indeamna sa il sabotez. Unul dintre mesaje suna asa:



Invitatie la "Marsul pentru familie"*

*PASTRATI VALORILE TRADITIONALE! NU NE UCIDETI VIITORUL!**"Cred in familia formata din barbat si femeie. Cred in valorile familiei.Cred in firescul si decenta ei traditionala. Cred in dreptul la viata alunui copil din prima clipa a conceptiei. Cred in legea bunului simt. Cred casuntem prea multi care stam deoparte. *



Daca e un mars destinat familiilor si noi, persoanele LGBT trebuie sa fim acolo. Nu stiu cum voi, dar eu imi doresc o familie normala. Una plina de dragoste, intelegere, suport. Pentru mine asta inseamna o familie normala. Si chiar daca cred intr-o familie formata dintr-un barbat si o femeie, de asemenea cred in una formata din doi barbati sau, cel mai fericit caz, doua femei frumoase.
Eu cred in valorile familiei, dragoste, respect, intelegere, ajutor reciproc. Si ce inseamna traditionalitatea familiei? Se pun si familiile gay care erau traditionale in grecia antica?
Dar asta cu copilul e chiar exagerat. Frate, pana unde vor astea sa ajunga? Sa ne invinuiasca pe noi in cresterea cazurilor de avort. Parca vad stirea in Libertatea sau Click: Coada la avort pentru homosexuali. sau Cuplurile de lesbiene vor fi invatate cum sa se protejeze in timpul sexului, pentru a reduce rata avorturilor

Emailul l-am primit de la un crestin, care sustine ca sunt prea multi pentru ca sa stea deoparte. Frate, draga, cand ai facut ultima data recensamantul in biserica ta? Cel putin jumatate sunt gay, lesbiene sau bi. Eu sunt un exemplu.

Hai sictir pentru marsul vostru.

2 comentarii:

Anonim spunea...

si eu am primit mailu asta. si eu fac parte din LGBT si din biserica crestina protestanta ca multi altii pe care ii cunosc. si nu inteleg de ce sunt asa in afara subiectului cu marsul impotriva homosexualitatii, de examplu "suntem asaltati de tendinte sinucigase ale speciei" wtf?? oricum, e un mesaj stupid

Anonim spunea...

mesaje din astea imi provoaca voma...